Newsletter
Zapisz się do newslettera i odbierz 20 punktów w programie lojalnościowym :) Przy najbliższych zakupach wymienisz je na coś fajnego!
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Promocje
1szt. tamborek bambusowy, obręcz do haftu 10cm
1szt. tamborek bambusowy, obręcz do haftu 10cm
7,59 zł 6,83 zł
szt.
1 para buty zajączki króliczki 6cm różowe
1 para buty zajączki króliczki 6cm różowe
16,63 zł 14,97 zł
szt.
1szt. dno denko do torebki okrągłe brązowe
1szt. dno denko do torebki okrągłe brązowe
19,00 zł 17,10 zł
szt.
10szt. mini guziczki metalowe kokardki ok. 7,5mm
10szt. mini guziczki metalowe kokardki ok. 7,5mm
4,99 zł 4,49 zł
szt.
1 para buty dla lalki, wiązane półbuty brązowe
1 para buty dla lalki, wiązane półbuty brązowe
13,78 zł 12,40 zł
szt.
100g włóczka poliester Soft Kitty fioletowy 431
100g włóczka poliester Soft Kitty fioletowy 431
12,34 zł 11,11 zł
szt.
100g włóczka poliester POPYARN Kuzu zielony 439
100g włóczka poliester POPYARN Kuzu zielony 439
13,20 zł 11,88 zł
szt.
1szt klips do smoczka silikonowy fiolet/ czerwony+
1szt klips do smoczka silikonowy fiolet/ czerwony+
8,17 zł 7,35 zł
szt.
1szt silikonowy gryzak jednorożec biel + błękit
1szt silikonowy gryzak jednorożec biel + błękit
15,19 zł 13,67 zł
szt.
1kg=35m gruba włóczka Artland Maxi Cotton mustard
1kg=35m gruba włóczka Artland Maxi Cotton mustard
109,25 zł 98,32 zł
szt.
1szt. gryzak uszy królika chevron biel j. turkus
1szt. gryzak uszy królika chevron biel j. turkus
10,44 zł 9,40 zł
szt.
Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

 

  • 1. Postanowienia wstępne 
  1. Sklep internetowy Amicrafts dostępny pod adresem internetowym amicrafts.pl prowadzony jest przez Karola Kacprzaka prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Firma Lunari Karol Kacprzak, ul. Rybacka 14, 86-300 Grudziądz, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 8762276489, REGON 340435246.
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

 

  • 2. Definicje
  1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą w ramach Sklepu umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Firma Lunari wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 8762276489, REGON 340435246.
  3. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  5. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.amicrafts.pl.
  6. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  7. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
  8. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  9. Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o Zamówieniach złożonych przez niego w Sklepie.
  10. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie umożliwiający utworzenie Konta.
  11. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, umożliwiający ustalenie i modyfikację danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  13. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  14. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

 

  • 3. Kontakt ze Sklepem
  1. Adres rozliczeniowy Sprzedawcy: Firma Lunari Karol Kacprzak, ul. Rybacka 14, 86-300 Grudziądz
  2. Adres korespondencyjny sprzedawcy: Amicrafts, Justyna Kacprzak, Śródmiejska 13, 62-800 Kalisz
  3. Adres e-mail Sprzedawcy: sklep@amicrafts.pl
  4. Numer telefonu Sprzedawcy: 697698006
  5. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 85 1140 2004 0000 3602 5222 7348
  6. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  7. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 8:30 – 15:30 w dni robocze

 

  • 4. Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Firefox, Chrome,
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies,
  4. zainstalowany program FlashPlayer.

 

  • 5. Informacje ogólne
  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6. Regulamin, albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
  5. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
  6. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.

 

  • 6. Zakładanie Konta w Sklepie
  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych:
    1. Imię i nazwisko
    2. Adres zamieszkania
    3. Adres e-mail
    4. Numer telefonu
  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustalonych w Formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres e-mail lub korespondencyjny podany w § 3.

 

  • 7. Zasady składania Zamówienia

Zamówienie możesz złożyć bez rejestracji w sklepie, w tym celu należy:


  1. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „do koszyka” znajdujący się:
    a) pod ceną przedmiotu na liście przedmiotów dostępnych w Sklepie lub
    b) po prawej stronie zdjęcia przedmiotu na podstronie danego przedmiotu,
  2. przejść do koszyka, klikając przycisk koszyka w prawym górnym rogu interfejsu sklepu
  3. wybrać sposób dostawy i płatności,
  4. kliknąć przycisk „zamawiam”
  5. na kolejnym ekranie kliknąć przycisk „złóż zamówienie” w środkowej kolumnie (Zakupy bez rejestracji)
  6. wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, a także – w przypadku zakupu na fakturę – danych do jej wystawienia,
  7. potwierdzić znajomość postanowień regulaminu i kliknąć przycisk „podsumowanie”
  8. na kolejnym ekranie kliknąć przycisk „potwierdzam zakup”
  9. opłacić zamówienie

W celu złożenia Zamówienia jako zarejestrowany Klient należy:

  1. zalogować się do Sklepu (opcjonalne)
  2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „do koszyka” znajdujący się:
    a) pod ceną przedmiotu na liście przedmiotów dostępnych w Sklepie lub
    b) po prawej stronie zdjęcia przedmiotu na podstronie danego przedmiotu,
  3. przejść do koszyka, klikając przycisk koszyka w prawym górnym rogu interfejsu sklepu
  4. wybrać sposób dostawy i płatności,
  5. kliknąć przycisk „zamawiam”
  6. zarejestrować się w sklepie (klikając "zarejestruj się" w lewej kolumnie) lub zalogować się w sklepie (wpisując login i hasło i klikając "zaloguj się" w prawej kolumnie) - jeśli jesteś już zalogowany, ten etap Cię nie dotyczy
  7. potwierdzić znajomość postanowień regulaminu i kliknąć przycisk „podsumowanie”
  8. kliknąć przycisk „potwierdzam zakup”
  9. opłacić zamówienie

 

  • 8. Oferowane metody dostawy i płatności
  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
    a) przesyłka pocztowa: list polecony ekonomiczny, list polecony priorytetowy,
    b) przesyłka kurierska (InPost), przesyłka kurierska pobraniowa (InPost),
    c) przesyłka paczkomatowa (InPost)
    d) odbiór osobisty pod adresem ul. Śródmiejska 13, 62-800 Kalisz
  2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    a) płatność przy odbiorze w siedzibie Sprzedawcy
    b) płatność za pobraniem
    c) płatność przelewem na konto Sprzedawcy
    d) płatność elektroniczna (w ramach Płatności Shoper – podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.)

  3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.

 

  • 9. Program lojalnościowy
  1. W Sklepie funkcjonuje program lojalnościowy, w ramach którego Klient gromadzi punkty, które może wymieniać na niektóre produkty dostępne w Sklepie.
  2. Klient otrzymuje 10 punktów programu lojalnościowego za zasubskrybowanie newslettera oraz 1 punkt za każde pełne 15 zł wydane na produkty dostępne w Sklepie w jednym zamówieniu.
  3. Punkty można wymienić na produkty wyszczególnione na liście dostępnej pod adresem https://amicrafts.pl/pl/l
  4. Aby wymiana punktów na produkty była możliwa, kwota zamówienia, do którego dodawane są produkty za punkty, musi wynosić co najmniej 10,00 zł.
  5. Aby wymienić punkty na produkty, Klient musi kliknąć przycisk „wymień” pod wybranym produktem. Produkt ten zostanie dodany do koszyka.
  6. Ze względów rachunkowych do każdego produktu odbieranego w ramach programu lojalnościowego doliczana jest opłata w wysokości 0,01 zł.
  7. Liczbę zgromadzonych punktów Klient może sprawdzić w panelu swojego konta oraz na stronie https://amicrafts.pl/pl/l

 

  • 10. Wykonanie umowy sprzedaży
  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej, która zawiera co najmniej oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta:
    a) płatności przelewem lub płatności elektronicznych – Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane,
    b) płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki–  Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki,
    c) płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki – Klient obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki w terminie 10 dni od dnia otrzymania informacji o gotowości przesyłki do odbioru.
  4. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  5. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
  6. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
    a) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub metodą płatności elektronicznych – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy,
    b) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  7. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, obowiązującym terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin.
  8. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:
    a) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub metodą płatności elektronicznych – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
    b) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  9. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
  10. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Informacje dotyczące wysyłki” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  11. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.

 

  • 11. Prawo odstąpienia od umowy
  1. Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od odebrania Zamówienia.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  4. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3.
  5. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  6. Skutki odstąpienia od Umowy:
    a) w przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
    b) w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi, w terminie nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, dokonane przez niego płatności za towar oraz koszt najtańszego sposobu dostawy oferowanego przez Sprzedawcę.
  7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami. Płatności dokonane za pobraniem będą zwracane przelewem bankowym na konto wskazane przez Konsumenta.
  8. Zwrot płatności nastąpi po otrzymaniu zwrotu Produktu przez Sprzedawcę.
  9. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, w terminie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
  10. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także wówczas, gdy ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
  11. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  12. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
  13. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
    a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
    d) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
    e) w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
    f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
    h) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    i) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
    j) o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

 

  • 12. Reklamacja i gwarancja
  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. Jeżeli Produkt jest towarem drugogatunkowym, jego stan jest wyszczególniony w opisie oferty.
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

 

  • 13. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    a) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
    b) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
    c) Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

 

  • 14. Dane osobowe w Sklepie internetowym
  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
    a) W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.|
    b) W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

 

  • 15. Postanowienia końcowe
  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Ostatnia aktualizacja regulaminu: 07.05.2020, godzina 11:35

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl